Повернення та обмін

Умови повернення та обміну

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-XII, Додатку №3, Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів від 19.03.1994 р. №172, парфумерно-косметичні вироби належної якості не підлягають поверненню чи обміну.

До товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) належать: •парфумерно-косметичні вироби

  • предмети санітарної гігієни
  • розчіски
  • гребінці та масажні щітки 
  • товари в аерозольній упаковці
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки, тощо)

Обміну або поверненню підлягає виключно товар з явними ознаками виробничого браку протягом 14 днів з моменту покупки. 

Для цього потрібно: 

1.Скласти товар відповідно до магазинної комплектації зі збереженням всіх ярликів і бірок

2.Звернутися за одним з номерів телефону, що вказані на сайті, в Viber або Telegram, вказавши номер замовлення, причину повернення, фото товару з виробничим браком, додавши документи про оплату товару (товарний чек).

3.Надіслати товар Новою поштою за адресою: м.Бориспіль, відділення «Нова пошта» №12, Гира Дмитро, 0674040137, 

4.Сплатити вартість доставки товару, який повертаєте. (Повернення здійснюється за рахунок покупця)

5.Очікуйте зарахування грошових коштів або обмін товару протягом 3 робочих днів, з моменту отримання та перевірки товару на відповідність умовам обміну/повернення.

Кошти за повернення товару зараховуються:

Після отримання товару належної якості та перевірки відповідності на комплектацію, пошкодження протягом 3-х робочих днів кошти будуть повернуті на банківську карту, вказану вами.

У поверненні грошей/обміні товару на аналогічний буде відмовлено, якщо:

  • З моменту покупки товару в інтернет-магазині Veronica Beauty Shop, минуло понад 14 днів

продукція, що повертається, має ознаки використання (помітні потертості, дефекти)

  • Комплектація товару, що повертається, є неповною, наприклад, втрачені якісь елементи або відсутній товарний чек, що підтверджує факт покупки.

Для уточнення додаткової інформації, зателефонуйте будь ласка за вказаними номерами телефонів на сайті або напишіть в месенджер Viber/Telegram і наші менеджери допоможуть вирішити будь-яку проблему, пов’язану з замовленням продукції на нашому сайті, в найкоротші терміни.